Klantonderzoek & Metingen
Klantbeleving professioneel in beeld
Hoe beleven klanten uw organisatie?
Dat brengen wij haarscherp in beeld met behulp van online Klantbelevingsonderzoek of Mystery Metingen.
Klantbelevingsonderzoek
Online inzicht onder interne en/of externe klanten
Met veel plezier brengen we de klant-, medewerker- of deelnemerbeleving via ons eigen webbased meetinstrument op een effectieve manier in beeld. En geven we praktische verbeteradviezen voor verdere ontwikkeling.
Met onze onderzoeksresultaten en adviezen geven we alle instrumenten in handen voor het voortdurend optimaliseren van de loyaliteit van medewerkers en klanten, en de effectiviteit en impact van bijeenkomsten.
Mystery Metingen
Inzicht en advies voor verrassende Klantervaringen
Wij hebben jarenlange ervaring met het professioneel in kaart brengen van de beleving en reis van de klant, de zogenaamde customer journey.
De metingen leveren concrete verbetertips op en een helder beeld van het verloop van het serviceproces, de performance van de medewerkers, de beleving van de omgeving en de invloed van deze factoren op het imago van de organisatie.
Mystery visits en -calls kunnen bijvoorbeeld worden ingezet als nul- of effectmeting of als onderdeel van een hospitality- of klantbelevingsprogramma.